ТОВ "ВЕБЕР" працює на ринку телекомунікацій із 22.11.1996 та внесено до Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку під № 202.


Сайт:

www.webber.net.ua

e-mail:

info@webber.net.ua

телефони:

+380(44) 238-00-47

+380(44) 238-99-88

поштова адреса:

04116, м.Київ, а/с 169

адреса офісу:

м.Київ, вул. Кудрявська, 16*

*- на час військового стану, із міркувань безпеки співробітників, офіс перейшов на дистанційний режим роботи. Прохання заздалегідь погоджувати відвідування.

час роботи:

пн-пт: 9:00 - 18:00

сб-нед: вихідні

час роботи технічної підтримки:

Цілодобово, без вихідних.




Споживачі можуть звертатися для отримання консультацій, роз'яснень або з питань скарг за телефонами ТОВ "ВЕБЕР" або на поштові адреси, які наведені на сайті компанії.

Подання, розгляд заяв споживачів та усунення порушень їхніх прав здійснюються відповідно до ЗУ «Про електронні комунікації», законів України "Про адміністративну процедуру" та "Про звернення громадян", Правил надання електронних комунікаційних послуг та інших нормативно-правових актів, у тому числі із застосуванням електронної регуляторної платформи.

Звернення Абонента з питань врегулювання спору з Постачальником ЕКП, замовлення, отримання чи припинення отримання Послуг розглядаються регуляторним органом відповідно до статті 123 ЗУ «Про електронні комунікації». Регуляторним органом, який здійснює розгляд звернень абонентів з питань, визначених у цьому пункті Договору, є Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку.



ТОВ "ВЕБЕР" здійснює заходи технічного захисту електронних комунікаційних мереж відповідно до законодавства у сфері кібербезпеки, а саме:

  1. забезпечення стійкості та безпеки мережі:
    • резервування критичних елементів мережі;
    • контроль доступу до обладнання;
    • сегментація мережевої інфраструктури (розділення абонентського і службового трафіку);
  2. захист від несанкціонованого доступу та порушення цілісності:
    • застосування шифрованих протоколів управління;
    • автентифікація, паролі;
    • ведення журналів подій (логів) доступу й адміністрування;
    • регулярне оновлення програмного забезпечення та прошивок обладнання, тощо;
  3. виявлення та реагування на кіберінциденти, загрози чи уразливості електронних комунікаційних послуг:
    • наявність базових засобів моніторингу стану мережі;
    • можливість виявлення аномального трафіку (DDoS, масові сканування);
    • призначення відповідальної особи для реагування на інциденти;
    • повідомлення компетентних органів про виявлені інциденти;
    • усунення наслідків виявлених інцидентів (оновлення, патчі, резервні копії);
    • проведення внутрішнього аналізу причин і наслідків інцидентів;
  4. виконання рішень щодо обмеження доступу (НЦУ, РНБО, суди, Держспецзв’язку);
  5. захист персональних даних та конфіденційності комунікацій (обмеження обробки персональних даних абонентів тільки у межах, необхідних для надання Послуг та відповідно до закону).

У разі неналежного реагування на інциденти кібербезпеки, загрози чи уразливості Послуг, порушення вимог законодавства про захист персональних даних, Постачальник ЕКП несе відповідальність, передбачену законодавством.




Звіт оператора телекомунікацій про якість телекомунікаційних послуг. 2024 рік.

Протокол вимірювання параметрів електронних комунікаційних мереж ТОВ "ВЕБЕР". 2025 рік.